پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119279
برگزاري افتتاحيه المپياد ورزشي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1393/07/29
نمایش : 3391
مراسم افتتاحيه المپياد ورزشي درون مدرسه اي شهرستان فارسان با حضور معاون تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با سراسر کشور، آيين افتتاحيه المپياد ورزشي درون مدرسه اي امروز در مدارس مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان برگزار شد.

مراسم نمادين افتتاحيه اين المپياد در سالن شهداي فارسان با حضور نمايندگان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري ، مسئولين شهرستاني ،معاونين و کارشناسان مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اجراي برنامه هاي ويژه از سوي دانش آموزان در 6 رشته ورزشي برگزار شد.

معاون پرورشي مديريت آموزش و پرورش شهرستان فارسان در افتتاحيه اين مراسم گفت: المپيادهاي درون مدرسه اي جايي است که استعداد هاي دانش آموزان شکوفا مي شود و از اين طريق علاوه بر شناسايي استعدادهاي برتر ورزشي دانش آموزان به کانون هاي ورزشي هدايت شده و در نهايت مسابقات کشوري از اين راه تقويت و ارتقا مي يابد.

حجت الاسلام حسين جمالي زاده ، امام جمعه فارسان نيز با تقدير از وزارت آموزش و پرورش براي انجام اين حرکت خاطر نشان کرد: اميدوارم اين شور ونشاط باعث رشد شما دانش آموزان در صحنه هاي ورزشي و درسي شود.

وي ادامه داد: خوشبختانه در ورزش بانوان هم ما در بسياري از رشته ها ما قهرمانان بسيار خوبي داريم و بانوان هم در بسياري از رشته ها مي تواند به ورزش مورد علاقه خود ادامه دهند و مي توانند در ميدان هاي ورزشي در کشور و جهان رتبه هاي عالي را کسب کنند.

امام جمعه فارسان  اظهار داشت: انسان در همه حال و در همه وقت نياز به پرورش جسم و روح خود دارد و الحمدالله با امکاناتي که ايجاد شده دانش آموزان مي توانند به ورزش ادامه دهند و جسم خود را آماده کنند تا درميدان هاي علمي هم پيشرفت را داشته باشند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html